torsdag 26 juli 2012

Minilapptäcke



Istället för att göra färdigt mitt påsående lapptäcke påbörjade jag ett annat sidospår. Ett litet lapptäcke av spillbitar till en alldeles ny familjenmedlem som vi hämtar imorgon. Hoppas att han skall tycka om sitt alldeles egna lapptäcke ;-)



Storleken är ca 70 x 70 cm. Vadderat med fleece och baksida i fina svamptyget från Stoff och stil. Kantbandet runt om är mitt första försök så det tål inte riktigt att granskas....



Ni missar väl inte att vara med i min utlottning. Nu är det mindre än 1 vecka kvar innan vinnaren dras!

8 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad fint.../Marit

Sytt o sånt sa...

Så himla fint, jättehärligt!!!

AvMeg sa...

Mange fine farger og mønster :)

Unknown sa...

Å, det teppet var da kjempesøtt. D

frisky frog sa...

Superfint! Undrar vem som ska ha det...

An Elephant dress sa...

Supersnyggt! :)

CreandoPhoto sa...

Åh, vad fint! Duktiga du!

Marianne sa...

Fine ting du viser. Jeg glæder mig til at følge med.