tisdag 21 februari 2012

Spännande sida - Amöbel



Jag brukar inte göra reklam för olika sidor här på bloggen... bara de jag känner är något speciellt. Just så var fallet med Amöbel. Marcus Gustavsson som är driver Amöbel använder sig av förbrukade material och möbler och skapar något nytt av dem. Jag gillar verkligen det tänket av återbruk... och vilka coola möbler han skapar sedan! Min favorit är skåpet på bilden ovan! Det hade gärna fått flytta in hos mig....





Den här byrån är oxå hur fin som helst! Gå in och titta på fler möbler på hemsidan.





15 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for tips.
Superinspirerende!
Det er det hos deg også :o)

Malin på pastill.nu sa...

Åh, det översta skåpet är verkligen underbart fint!

PillePalle sa...

Det var virkelig spenndende! Takk for tippset. Kram, PiPa

Hannasvirrvarr sa...

Härligt! Sånt där går jag igång på :)

Sanna sa...

Åhh vilket underbart skåp! Måste helt klart kika in på den bloggen.. =)

Kika gärna in en sväng till mig också, behöver lite experthjälp.. ;)

Kraaaaaam
Sanna

AvMeg sa...

Kjempetøffe møbler. JA til gjenbruk og redesign :)

CreandoPhoto sa...

Roligt! Gillar skåpet mycket!
Kramar

kollijox sa...

Oj va kul det ser ut! tack för tips och ha en fin kväll ;)

Petra / Popetotrora sa...

Vilka häftiga! Ska genast spana in. :-)

s h i n e d e s i g n sa...

Utrolig stilige møbler, takk for tipset!

fiazoo sa...

Fiiiina!

Du vet säkert redan om det men jag såg att en butik som Erry gillar öppnar i stan imorgon. Nämligen Tiger, mitt på Avenyn vid InterSport tror jag det var. Vi kanske ses där någon gång. Kram!!

24seven by [bo:bakk] sa...

Skitsnyggt skåp! Jag gjorde ett liknande skåp av 4 olika skåp förra året. Kolla: http://24sevenbyboback.blogspot.com/2011/04/4i1-en-win-win-situation.html


Sen Lotten behöver jag råd från experten. Har 133 st 50x50 cm tyger i lika många kulörer som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Se gärna mitt inlägg "tygbonanza" och kom med så killer-tips. :)

Kram och trevlig kväll!

Unknown sa...

Kjempekule møbler. Særlig det øverste skapet. Takk for at du viste dette. Hilsen Drude.

Anonym sa...

Skön blogg och fina pics...Jag önskar dig en mysig och solig Söndag.
LOVE Maria på inredningsvis

Johanna.B sa...

Skåpet är otroligt snyggt. Väldigt rolig idé att måla halva skåpet i olika färger, blir en kul detalj. Det ska jag komma ihåg. Kanske hittar jag något roligt att måla på alla loppisar i sommar!

/Johanna