fredag 14 oktober 2011

Fredagsblommor

Foto: Lotten

Det var väldigt längesedan jag köpte en fredagsbukett men idag kunde jag inte motstå när jag var i affären. Det var en liten tunn bukett med Nejlikor som passade perfekt i mina labmätglas som jag samlat på mig under åren. Sådana här mätglas tittar jag alltid efter när jag är på loppis. Det skall vara med gradering på sidan i antal ml för att vara riktiga och gärna en liten hällpip.
Magsjukan är över men nu känner jag mig trött och förkyld istället.... men jag klättrar på väggarna snart här hemma om jag inte kan göra något. iPhonen i all ära men det kan bli lite långtråkigt ;-) Såå idag har jag pysslat lite.... resultatet visar jag imorgon. Trevlig fredag allesammans!

10 kommentarer:

Lilladockan sa...

Åh, vad snyggt! Häftigt och annorlunda med mätglasen! :)

Maria - Mary made this sa...

Det ser ut som den perfekta platsen för en fredagkväll, fint och färgglatt som alltid hos dig!
Trevlig helg o kram
M

Emma sa...

Jättefint! Här har jag och dotterna haft tjejmys ikväll, och trätt rönnbär på tråd och hängt upp i fönstren. :)

Knejs sa...

Jag tror jag blev förälskad i din snygga lampa! Vilken dröm!

fiazoo sa...

Mysigt med fredagsblomma :) själv slog jag till på liljor idag för att lyxa till det och försöka klara mig utan choklad hela helgen.

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vad skönt att magsjukan är borta i alla fall. Och har du pysslat så måste du blivit liiiite piggare i alla fall.

Vad fint ni har det! Kram

Mimmi Staaf sa...

Oooooo så fint! Trevlig helg!

Emma sa...

Fint med mätglasen!

Systrar och ting sa...

Färgexplosion - I like!

Fin blogg det här!

Josefin

lillasysterH sa...

så snyggt!