söndag 16 oktober 2011

En härlig vinst


Jag hade turen att vinna en fin utlottning inne hos Pysselpralinen. I fredag kom ett härlig paket i brevlådan. Självklart var jag jättenyfiken på innehållet.... så jag rev upp det fort som attan och jag blev inte besviken! Fyra jättehärliga tygbitar. Tusen tack!


Är det någon här i Göteborg som vet någon tygaffär som har tagit in de fina nytrycken av Klövertygerna? Myrins har jag varit på och de har dem inte. Stoff och stil har jag svårt att tro att de skulle ha dem.... Gårda Textil kanske.... Någon som vet?

7 kommentarer:

Hanna sa...

Här i Umeå är det Ohlssons tyg som säljer klövertygerna. Så jag vet inte om dom är de enda. Finns inte dom hos er så har dom även webshop. Ohlssonstyger.se

Gila sa...

Kolla på Ohlssons tyger.

Tyg och otyg sa...

Har också fattat det som att det är Ohlssons tyger som har klövertyget.

HannasHörna sa...

Hej hej!

Åh har du fått dina tyger. Det har inte jag:(

Jag hoppas på imorgon.

De ser fina ut i alla fall!

Kram kram

s a g o g r y n sa...

Hej! Jag beställde klövertyget på Ohlssons tygers webshop, det kom hem på 3 dagar! Inom kort kommer det visas alster i klövertappning på min blogg, jag frossar i dem just nu...

Unknown sa...

Japp, Ohlssons har dem

Come again secondhand sa...

jag är så svag för gamla lakantyger... den blåa är underbar.