lördag 20 augusti 2011

Nya höstväskan

Foto: Lotten

När jag var i Danmark tidigare i somras såg jag en väska och blev kär. Väskan var i ett skyltfönster och affären var stängd.... sedan dess har jag inte kunnat släppa tanken på den väskan. I förrgår när vi var över i Aalborg hittade jag väskan av en slump i en mysig butik jag gick in i för att titta på ett smycke.... Jag gick därifrån utan väskan.... Vad tänkte jag på? Efter ett par timmars funderande bestämde jag mig för att slå till. Nu är det nästan så jag längtar liite efter höst.... men bara LITE ;-)

11 kommentarer:

Helena sa...

Galen och alldeles, alldeles underbar! Me like:)

Petra / Popetotrora sa...

Häftig och rolig! :-)

Sanna W sa...

Fantastisk, sälj den till mig när du har tröttnat...

Y sa...

åh jag har också dregglat över kobra-väskor. Klart läcker!

jojo sa...

Åh vilken fin!! Man får väl använda den fast än det inte är höst riktigt än?! Det hade jag gjort :)

E.R.R.Y sa...

Ååh, jättefin! en riktig Danmarks-väska! :) Man ser många i dk som har dem, men i Sverige är du nog mer unik.

Jag var förresten till Köpenhamn idag. Så härligt! :)

Kram

Sara sa...

SUPERDUPERFIN!!

Pixi sa...

Oj verkligen annorlunda o snygg! Förstår att du föll pladask!=)

Rosa Gröns Handarbetsblogg sa...

Riktigt cool väska,jo man ser den ofta i Köpenhamn. Där finns en liknande väska till som nästan är som den. Har lämnat kommentarer här många gånger fast då som anonym, då jag inte hade någon blogg själv. Men nu har jag skaffat en. Och jag tycker din blogg är riktigt färggrann.

Rosa Gröns Handarbetsblogg sa...

Riktigt cool väska,jo man ser den ofta i Köpenhamn. Där finns en liknande väska till som nästan är som den. Har lämnat kommentarer här många gånger fast då som anonym, då jag inte hade någon blogg själv. Men nu har jag skaffat en. Och jag tycker din blogg är riktigt färggrann.

Anonym sa...

Den har jeg ! :-)
Der findes to typer af denen veske. Naturligvis denne her med stjernerne, men også entype uden stjerner, og 'bare' med de andre 'snoninger'

Og jep, der finde en del af dem her i DK, men ikke så mange har denne her super coole type med stjerner - jeg købte min i sommers, og har brugt den dagligt siden. Er sikker på du også bliver rigtig glad for din :-)

Klem Maria