onsdag 31 augusti 2011

Lite mer färg....

Foto: Lotten


Hösten är här. Jag har fått stoppa i duntäcket i påslakanet nu och till och med sova med stängd balkongdörr - då är det höst! Hoppas att det kan bli lite fina och soliga höstdagar framöver.... Idag är det min stora killes namnsdag, Arvid. Nästa vecka fyller han 11 år.... stora killen. På kvällarna tittar vi nu på "Robinson" tillsammans, han och jag. Det är mysigt tycker jag....


Foto: Lotten

Jag kände att jag hungrade efter lite mer färg nu så jag fotade lite i köket. Jag drömmer om ett vitt kök med färgglada detaljer. Någon gång i framtiden blir det en liten renovering av köket.... men innan dess skall sovrummet målas om och tapetseras. Skall bara hämta mig efter jobbchocken efter semestern ;-)

5 kommentarer:

Ulle sa...

Ja, huvva, sicken koma man hamnat i när semestern tog slut och sitter här på jobbet nu igen.
Härliga färger du bjussar på!!! Piggar upp:)
En fin onsdag önskar jag dig!
Kram

Maria sa...

Underbart, tack det piggar upp! Fina bilder.

Re-dizain sa...

Riktigt fint men starka färger!

Petra / Popetotrora sa...

Du får det faktiskt att låte mysigt med höst... duntäcke och soffmys. :-)

Slow-Eva sa...

Man blir ju alldeles glad av de där!