tisdag 16 augusti 2011

Foto: Lotten

Jag köpte såå fina vintage sminkväskor på den här webshoppen. Inte var de dyra heller. Det enda som var liite tråkigt var att den rosa-röd-blommiga var trasig inuti. Sminkväskorna, som är vintage från 60-70-talet, är fodrade med plast. Plast åldras ibland.... så i den rosa-röda hade plasten vittrat sönder kan man säga. Det var stora hål i plasten och sminkväskan var fylld med ett gul-orange damm. Inga problem! Jag fick en ny sminkväska skickad till mig utan knussel - det är bra service tycker jag! Visst är de fina...




Ser ni att det är Metsovaaras "Kukka" i de här sminkväskorna?! Den gula har jag redan använt som en plånbok... dessutom passar min Iphone perfekt i dem med ;-)

6 kommentarer:

Helena sa...

Mums vilka fina! Och härligt med en go och bra säljare! Kram

Randiga Tråden sa...

Underbara, jag köpte mina i somras och visade dem på bloggen den 26/7 de är så söta.

Petra / Popetotrora sa...

Ja, verkligen fina! Som små färgglada karameller. :-)

HannasHörna sa...

Hej! Det känns som de är mycket " du". Väldigt fina!

Kram

Gila sa...

Jag har också Metsovaaras i turkos. Underbar. jag la lavendel i den för att få bort plastlukten.

Maria på tid och rum i Årsta sa...

Det verkar som om "vi alla" har lagt ordrar och fått fina väskor :) Jag fick också en smulig först, sen en jättefin! Bästa lösningen, pengar, iPhone och småkrafs på samma ställe.