onsdag 3 augusti 2011

Beställd lappkudde

Foto: Lotten

Lite har jag sytt i sommar men det är inte mycket. Den här kudden var en beställning som jag hoppas att köparen blev nöjd med. I början av sommaren hade jag stora planer på allt jag ville sy... men med värmen försvann sylusten. Jag hoppas att den kommer tillbaka när det blir lite svalare....
Jag har lite mer än halva semsestern kvar och ett par turer inplanerade. Det blir en tur österut över en helg och en tur till Danmark igen. Är det molnigt i helgen kommer det bli en loppistur oxå....

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den er, kos deg resten av ferien:)

AttenKattenNoa sa...

Helt underbar kudde. Jag skulle vilja hundratals! ;-)

kollijox sa...

fin kudde! härliga färger, me like!

Jo sa...

Vilken fin! Jag hade också stora pysselplaner för semestern. Jag har ju till och med släpat ut min overlock-maskin till rucklet. Och åkt till Jofotex och köpt en massa fina tyger. Men så blev det sol och varmt, så maskinen har förblitt oanvänd och lär väl få resa hem sådan i sin kartong nästa helg. Men då beror det iaf på bra saker såsom bra väder och trevliga besök på ön :)

Randi sa...

Kjempefin pute! Sylysten min forsvant plutselig også! Men håper den kommer tilbake snart!! :) Ha en fortsatt fin ferie! Har heldigvis igjen ei uke jeg også! KLEM.

Gila sa...

Jättefin kudde. Semester ska vara sån att man gör vad som faller en in...

Ann-Charlotte sa...

Halva semester kvar... Vad avundsjuk jag blir!

E.R.R.Y sa...

Urfin kudde! Pysselprojekten har blivit liggande här med. Att bara vara är också en viktig aktivitet. :) Skönt att du har massa semester kvar. Njut!!! :)

Kram

Pysselpralinen sa...

Åh så fin! Jättejättehärlig och somrig! :-)

till-vidas-ara sa...

Ja, det blir inte mycket inomhusgöra här heller när sommaren är varm...gör så mycket mer utomhus istället..det kommer med tiden och kylan, det andra! finfin kudde, önskar din sömnadshjärna, jag är inte riktigt rak jag, mera krokig, vindlande..

kramar om, Lycke