måndag 13 juni 2011

Sommarlov

Foto: Lotten

Bara tre dagar kvar tills det är sommarlov. Efter avslutningen på torsdag skall vi om vädret är fint gå på Liseberg. Ungarna har stoora planer på allt de vill åka.... samma ungar som bara förra året var för fega för det mesta vad bergodal-banor hette. Jag tror vi botade dem från åkskräcken när vi var på Legoland tidigare i våras ;-)
Nintendofigurerna i hyllan på bilden är fyllda med sockergodisar och de skall bli avslutningspresenter till grabbarna. Jag hoppas att jag kan få överta plåtburkarna när de är uppätna....
Nu är det bara 4 veckor kvar till min semester...11 nattpass... nedräkningen kan börja!

8 kommentarer:

Joa sa...

Åh, vilka fina! Vart har du hittat dem?

Ulle sa...

Undrar jag med?? Så söta!!

Petra / Popetotrora sa...

Härligt med sommarlov!! Tänk den som kunde få 10 veckor ledigt på sommaren, som ungarna... :-)

AttenKattenNoa sa...

Vilka söta små figurer. Och fin hylla! Jag vill också ha ;-)

Lotten sa...

Figurerna köpte jag på bluebox.se! Hyllan är en loppad hylla som med lite färg och fint papper blev såhär fin.... den skall dock säljas på en backluckeloppis senare i sommar...

makiato sa...

Låter skönt med sommarlov... :)

Malin på pastill.nu sa...

Men vilka söta figurer! Dom får du verkligen se till att lägga beslag på sen :)

Krista sa...

Letat överallt efter en liknande hylla (dvs formen) - nån som vet var man skulle kunna hitta den?