tisdag 1 mars 2011

Tisdagstema - Klädförvaring/klädkammare


Veckans tema i fabriken visade sig bli en mindre mardröm för mig. Det finns inga garderober här hemma som tål att visas och allra minst klädkammaren. Den sistnämnda kan man inte ens gå in i längre. Här behövs en rejäl utrensning... skall bara samla kraft ;-) Istället för att visa er bilder på överfyllda garderober väljer jag att visa den här coola klädförvaringen i "läderlook". Visst är den fin! Ser ut som om man travat ett gäng resväskor på hög. Här kan ni läsa mer om de urfina garderoberna.



Tusen tack för era goa ord om mina magneter i mitt skryt-inlägg nedan. Ni gör mig såå glad! Idag skall jag sy lite tror jag.... Vill ni se riktiga bilder på klädförvaring och klädkammare? Tveka inte att gå in på fabriken och kolla! Ha en skkön dag!

9 kommentarer:

Re-dizain sa...

Mnmnmmm....hade inte haft emot att ha dessa hos mig.
kram

A piece of Asia sa...

Grymt fint, hade absolut kunnat tänka mig att ha dessa hemma :-)
Kram

Petronella sa...

Man behöver ju inte alls visa sin egen klädförvaring - Det där är nog den coolaste garderob jag sett!! Riktigt läcker. Gillar också dina tygklädda magneter som jag inte såg förrän nu.

Ha det gott //Petronella

Kiiromi sa...

Läckra! Det är såå kul med ny design hela tiden. Och du är grym på att leta upp den.

/Mia :)

Emma Clara sa...

men...jag tyckte att det vara dina tyger på magneterna!!!!! Va kul!!!! de är verkligen jättefina......ska nog klicka hem några....!

Petra / Popetotrora sa...

Vilken häftig och annorlunda garderob! :-)

Unknown sa...

Fy søren!!!
Sånt garderobeskap kunne eg definitivt tenkt meg!! :o)

Pysselpralinen sa...

Kul att du vill vara med på tygbytet!!:) Du kan väl maila din adress, min hotmailadress hittar du på bloggen.

Så härliga, färgglada magneter! Anyhow är min favvobutik och Elisabeth är en pärla, otroligt trevligt bemötande även via mail! Med andra ord passar dina snyggmagneter helt perfekt hos Anyhow.

lillasysterH sa...

hejsan lotten :) !
jag har bara en fråga, jag har sett att du och andra bloggare skriver inlägg med teman från fabriken så jag undrar om man ska vara meddlem eller något där för att göra det eller hur det går till? :)
glad för svar! :D
kramkram