måndag 10 januari 2011

Stylish blogger Award


Härom dagen fick jag en fantastisk award från den Engelska bloggaren Andrea. Tusen tack snälla du - jag blir såå glad! Med utmärkelsen följer att man skall skriva 7 saker om mig själv... så här kommer det:

- Jag är en optimist i det mesta. Tror alltid att det skall ordna sig till det bästa med allting.

- Jag har otroligt dålig karaktär när det gäller god mat och annat gott.

- Jag lurar gärna och ofta mina vänner. T ex lurade jag min väninna när vi var i Stockholm 2009 när Michael Jacksson hade dött. Jag slog i henne att jag anmält oss till ett street-event på Medborgarplatsen där vi skulle ha något rosa på oss och dansa Moonwalk. Hon gick på det stenhårt ;-)

- Jag är en person som drar till sig "konstiga" personer på spårvagnar och bussar... På något sätt signalerar jag att "kom och anförtro dig till mig". Det kan vara lite jobbigt ibland....

- Jag har alltid grandiosa planer på att göra om hemma eller på landet. Men det är inte ofta det blir förverkligat, tyvärr.

- Jag trivs att vara själv... behöver vara det ibland.

- Jag har ett hett temprament! När jag väl blir arg så blir jag väldigt arg..... oftast visar jag bara det hemma ;-)

Nu skall jag enligt reglerna välja ut 7 bloggar som jag vill skicka den här utmärkelsen vidare till... men regler är väl till för att brytas så jag väljer att ge den här utmärkelsen till alla i min blogglista. Ni är alla värda den!

2 kommentarer:

krajamaria sa...

Det är starkt att trivas med sig själv och njuta av sitt eget sällskap. Jag är som du, har de behoven och kan inte riktigt förstå de som är tvärtemot alltid...eller varför de tar illa upp för att man inte alltid vill umgås...

lillasysterH sa...

tjenare :) !
har följt din blogg ett tag nu, den är mysig tycker jag!
kika gjärna in på min ny skapta blogg- lillasysterH.blogspot.com