fredag 15 oktober 2010

Norska skatter

Foto: Lotten

Jag gjorde ett tygbyte med  Kardemumma. Hon hade sett ett tyg på min blogg som hon gärna ville ha och vi gjorde ett byte. Det ljusblåa barnpåslakanet i bäckebölja med rosa-orangerandig zebra hade jag beundrat på hennes blogg och nu är jag lycklig ägare av detta. Titta på det andra tygerna - såå fina!


Foto: Lotten

Den här underbara tygpåsen kommer från goa Kaspara. Jag föll pladask för den fina ugglelappen mitt på påsen - såå himla fin! Sådana här påsar kan man ha till allt möjligt.... Just den här är fylld med mina sysaker när jag är på kurser ;-)


10 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Visst är det bra med såna där påsar! Jag har gjort ett antal som fungerar som förvaring för olika saker. Framförallt är dom bra för att få någon sorts ordning på leksakerna! :-)

Hoppas du får en härlig fredag!

färg o form sa...

Tjohej!! Vad glad jag blir av din blogg, du bjuder på massor av färg. Själv är jag svart/vit hemma men älskar färg i andra miljöer.
Må gott//Hanna

gult hus i svingen sa...

flotte stoffer fra ei flott dame, og posene er praktiske:-)
Dere har fine stoffer begge to:-)
Gleder meg til neste sykursresultat:-)

Klem til deg fra trine med ønske om ei flott helg:-)

Unknown sa...

Hei, så fint innlegg, bloggen din er så fargerik og fin. Kaspara og Kardemomme er også to av mine absolutt favoritter her i bloggverden, de lager så mye fint. Blir også glad når jeg leser bloggen din. Ha en fin helg videre. Hilsen Wilhelmine.

erry sa...

Vilka underbara tyger! Har också suttit och beundrat det härliga zebratyget på Kardemommes blogg.

Kasparas påsar är fantastiskt fina, nångång skajag också beställa en. :)

Ha en fin fredag!
Kram

till-vidas-ara sa...

Oj, det var verkligen underbara tyger - förstår att du förr för oranga zebran särskilt :) Tygväskan var också jättefin!!! Hoppas du har en underbar fredag vännen ***
Skulle sedan behöva hjälp med lite åsikter angående fönster...buhuu!

Fredagskramar Lycke

Ellen sa...

Ser ut som et bra bytte det der!!Kardemomme sitter nok på en masse stoffskatter, hun er loppistalent av dimensjoner:)Og Kaspara også forresten, det ser vi jo på den stoffposten.Den er jo kjempefin, kan brukes til alt mulig:)Mange herlige stoffer samlet på en pose!
Ha en fiiiin fredag!

Linda sa...

Vilka fina tyger! Särskilt det blommiga högst upp till vänster. Jag är väldigt svag för blommiga tyger och gärna i gult :)

Ha det bra/Linda

emblas-kanel sa...

Nydelige stoffer. Maken til det øverste i midten hadde vi en gang for lenge siden.
Jeg har en utfordring til deg inne hos meg.
Ha ei fin helg.
Klem, Eva

Rarerina sa...

ååå, det der lyseblåe med dyr på ønsker jeg å finne ne dag.hadde slikt da var liten. og elsket det! herlige skatter.