tisdag 31 augusti 2010

Rååsa ram

Foto: Lotten

Den här loppisfyndade ramen åkte på en omgång med sprayfärg oxå när jag ändå var i farten. En bit retro tapet bakom ett av korten från Tiger som jag köpte över i fredrikshavn. Just nu hänger den inne i mitt syrum men är fotat ute i dagsljuset - fick inte till någon bra bild i min håla....

Ikväll skall jag jobba igen. Två nätter, sedan är jag ledig i en vecka.... Min stora kille fyller 10 efter helgen och det skall såklart firas med pompa och ståt. Återkommer snart igen....

7 kommentarer:

Re-dizain sa...

Gullig...och vilken söt tapet du använde här:)
kramar!!!

emblas-kanel sa...

For en fargerik og vakker blogg.

Sanna sa...

Helt underbar! Läcker kombination med tapeterna, kortet och färgen på ramen.. =)

SV: Ja det är kul att riktigt fynda i mellan åt.. =)

Blev lite förvånad att du inte är intresserad utav mitt byte.. =)

Ha en toppenvecka!
Kraaaaam
Sanna

erry sa...

Superfint! :)

Lena Andersson sa...

Fint.
mvh Lena

Stine Hoelgaard Johansen sa...

super skøn og sjov ramme, en ide som jeg må prøve af.
stine:)

Sanna sa...

SV: Hihi ja "mätt" på tapeter kommer jag nog aldrig bli.. =)

Ha en fortsatt toppenvecka!
Kraaaaaam
Sanna