måndag 8 december 2008

Typiskt måndag....

Foto: Lotten
Vaknade idag med en värkande och stel nacke. Ingen kul början på semesterveckan! Jag som skulle ut på stan idag med lilleman och träffa tomten och titta på julskyltningen..... Vi får ta det en annan dag helt enkelt. Nu skall jag kurera nacken med Zon-salva och värme....
Necessären ovan sydde jag för ett tag sedan.... Nu är den i Stockholm och har varit med på www.signerat.se på julmarknad i skrapan. Är det någon som varit där i helgen? Skulle varit kul att få höra hur det varit....

4 kommentarer:

makiato sa...

Trist...hoppas du känner dig bättre snart.

Har inte varit på julmarknaden men hoppas det var bra!

Sara sa...

Vilken otur att bli dålig nu till jul, hoppas du kryar på dig. Skulle vara kul att handla dina fina saker, du har så fina tyger på dina väskor...

Maria sa...

Så snyggt tyg!! Älskar det!

Lotten sa...

Makiato - Tack! Sakta men säker hoppas jag att nacken mjuknar...

Saax - Tack! Vad gulligt sagt.... av dig med sååå mycket fina tyger själv;-)

Maria - Mmmm kan tänka mig att du gillade det;-) Vi flugsvampsberoende emellan ;-)