lördag 30 augusti 2008

Bambi

Foto: Lotten
Vi har haft en släng av någon skum förkylning här hemma med feber, värk i kroppen, snuva, magont och allmänt griniga. För att sysselsätta sjuka barn så satt vi och ritade och klippte lite häromdagen.... det resulterade i den lilla Bambin på bilden ovan. Jag har klippt ut den i tapeten som blev över efter tapetseringen av hallen. Resultatet blev lite kul tycker jag... kanske lite för gullig egentligen. Skulle nog bli riktigt fin i ett annat papper.....

5 kommentarer:

I Veras hus sa...

Oh nej, d kan inte bli för gulligt med bambi:-) Bara alldeles retro och kitschhärligt*S*

Den blev f ö väldigt fin.Ritade du bambin på fri hand? Jag har funderat på att göra så med lilla W:s namn, alltså klippa ut från tapet och sätta upp.Kan bli ganska läckert, precis som din fina tavla?

Kram på dig

Anonym sa...

Blev ju hur fint som helst!

Lotten sa...

Veras hus - Ja, jag ritade på fri hand.... därför blev kanske fötterna lite konstiga ;-) Det kan nog bli jättefint med Namnet utklippt med...

DoreDoris - Tack! Jag gillar den mer och mer...

Lisas inredningsblogg sa...

Smart idé! Så sött!

Anonym sa...

Jättefin! Imponerande att du klippte på fri hand, det blev ju jättebra!