lördag 8 december 2007

Får jag presentera...


Foto: Lotten
...."Julius" och "Juliana". Mina adventsänglar som sprider glädje och ljus i vårt hus! Formgivaren bakom dessa fina änglar är såklart Lisa Larsson. Dom är lite större än figurerna i lucia-tåget och ganska ovanliga tror jag..... jag har iallafall inte sett dom till salu någonstans. Dessa ihop med hela lucia-tåget har jag fått av min mamma och jag bara älskar dem! Figurerna i lucia-tåget slogs vi tre barn om vem som skulle ha vilken, precis brevid sin tallrik på middagsbordet ;-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är underbara och jag har inte sett dom förut!

Karin sa...

Helt underbara, jättefina. Lyllo dig som har dem!

fingerspitz sa...

De var ju hur fina som helst!

essko sa...

Urgulliga, verkligen!

Ann-Catrin sa...

Väldigt fina..så söta!
det var ett tag sen jag var inne här hos dig..så nu måste jag kika runt på dina fina bilder ett tag.
Snart kommer jag igen

Maria sa...

Jättefina!
Jag har inte sett dem förrut, men luciatåget har jag sett...

My White Cottage sa...

Så söta!!

Hoppas du får en mysig lucia imorgon!

Kraaaam!

Anonym sa...

Jag har inte heller sett dem förut. Superfina!

ikas sa...

Vilka jättefina!!

juliana.persson sa...

Vad söta. Speciellt eftersom de heter Julius och Juliana. Precis som jag och min bror gör :)

Skatan sa...

Härliga änglar!!

Tittar in och önskar dig en trevlig helg.

Sköt om dig.