torsdag 1 mars 2007

Cath Kidston



Om knappt 2 veckor åker jag på en vecka lång vistelse i London - längtar! Under tiden jag är där kommer Cath Kidston släppa en fyll-i-bok som jag är lite sugen på - Cath Kidston dream homeplanner. Den innehåller 8 avsnitt man kan fylla med anteckningar och bilder samt en ficka där man kan lägga tyg- och färgprover när man planerar sitt hem. Denna bok borde vara idealisk när man bygger nytt för att hålla iordning på all information. Se mer på: http://www.chroniclebooks.com/site/catalog/index.php?main_page=pubs_product_book_info&products_id=6488&store=gifts&zenid=5a11e4b4b26e0b9545d199395aa68381

5 kommentarer:

Signe sa...

Hej igen! Jo, om du går in på svt.se och söker i programlistan efter Nya rum och går in där så kan du gå in på sommartorpets arkiv och leta allmoge schablon, där kan du få upp den och skriva ut den! Finfint serru! :)

Signe sa...

Vilken underbar bok! Åh, jag vill oxå åka till London!

Lotten sa...

Signe - tack för tipset! Det skall jag genast kolla... bra att ha-grej!

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack för tips!! Mmm London, blev ditbjuden med en vän för ett par veckor sedan. Bara så där, snabbt påtänkt. Men det bidde inget. Pga mej, Passet hade gått ut!! Jag förlåter mej aldrig för det... Å så mycket vackert du kommer att få kika på, en aning avundsjuk... Mari.

Karin sa...

Åh vad härligt att få åka till London. Shopping hos Cath Kidston låter inte dumt det heller.

Jättesnällt av dig att tipsa om Grönbergs interiör. Jag vet att Greengate fanns på Room innan de la ner men att det även finns hos Grönbergs hade jag ingen aning om. Tack för tipset! Ska kika in där någon dag...